Image Placeholder

League of Legends Оновлення 14.16

Оригінал Англійською

Відзначайте велич з оновленням 14.16 та звитяжними T1!

Цього разу ми підготували для вас чимало змін, але почнімо з одного з найвеличніших складів команд усіх часів – T1, чиї образи потраплять в Ущелину вже у цьому оновленні! Також у нас є кілька коригувань для покращення якості підбору гравців, дати закінчення Спліту 2 та початку Спліту 3 (24/25 вересня), нова ротація Міфічної крамниці, а також повернення очок майстерності на екран завантаження. Усі. До. Останнього.

Щодо ігрового процесу, зверніть увагу на зміни в таймері смерті та ефекту “Ополчення” нижче. Ви більше не будете покарані за те, що після самостійного вбивства противника, він телепортується назад і заморозить хвилю перед вами! Ми також продовжуємо послаблювати стрільців, оскільки вони домінували у верхніх ешелонах одиночної черги та професійної гри. Щодо індивідуальних чемпіонів, то ми посилюємо декількох, які були слабкими через надмірні послаблення або професійну гру: налаштували Сенну так, щоб вона краще функціонувала як справжня підтримка; надали Кіяні більше можливостей для ранньої гри, а Коркі, який все ще випереджає найкращих з найкращих на середній лінії, отримав окреме послаблення. Не хвилюйтеся, звісно ми не забули про Арену та ARAM.
О, і це ваш останній шанс зіграти в наш новий ігровий режим “Рій”, тож якщо ви не наважувалися спробувати його або хотіли зробити переможне коло, зараз саме час!

Ви вже встигли зіграти новий набір? Ви не повірите яких цукерок вони наробили для цього набору, читайте про це в наших<em>нотатках для TFT

Основні моменти оновлення

Нагадуємо, що Операція “Рій”: Загін Аніма вийде з ротації ігрових режимів 19 серпня 2024 року, тож обов’язково спробуйте пограти в нього, якщо ще не встигли!

Час закінчення другого рангового спліту та початку третього спліту

Другий спліт завершиться 24 вересня 2024 року о 23:59:59 за місцевим часом кожного регіону, що є останнім днем оновлення 14.18.

Третій спліт розпочнеться 25 вересня 2024 року о 12:00:00 за місцевим часом у кожному регіоні, що є першим днем оновлення 14.19.

Для довідки – локальні часові пояси сервера:

OC1Австралійський східний стандартний час (AEST)
JP1Японський стандартний час (JST)
PHФіліппінський стандартний час
KR1Корейський стандартний час (KST)
SGСінгапурський стандартний час (GMT+8)
VNІндокитайський час (GMT+7)
THІндокитайський час (GMT+7)
RUМосковський місцевий час (MSK)
TWТайпейський місцевий час (GMT+8)
EUN1Центральноєвропейський літній час (CEST)
TR1Стамбульський місцевий час, Туреччина (GMT+3)
EUW1Середній час за Гринвічем (GMT)
LA2Буенос-Айреський місцевий час, Аргентина (GMT-3)
BR1Сан-Паульський місцевий час, Бразилія (GMT-3)
LA1Центральний стандартний час (CDT)
NA1Тихоокеанський стандартний час (PDT)
ME1Аравійський стандартний час (GMT+3)

Покращення підбору гравців

Нещодавно ми отримали багато відгуків від гравців щодо балансу синьої та червоної сторін, а також балансу, щодо гравців, яким доводиться грати не на своїх основних позиціях. У цьому оновленні ми вносимо зміни для кращого підбору гравців поза обраними позиціями, включаючи гравців, які отримали позицію своєї другорядної ролі так, ніби вони взагалі не грають на ній. Ми також внесли деякі покращення, щоб зробити баланс між командами більш справедливим і не ставити одних і тих самих гравців в одну команду (особливо для гравців високої майстерності).

  • Збільшення рівності команд, щодо гравців, яким доводиться грати не на своїх основних позиціях, тепер обидві команди повинні мати приблизно однакову кількість гравців, які випадковим чином потрапляють на роль або грають на другорядній позиції.
  • Зменшено розриви між LP гравців у грі.
  • Зменшилась нестабільність між червоною та синьою сторонами, особливо на вищому MMR.

Покарання за підняття рангу облікового запису сторонніми особами та інші маніпуляції в рангових іграх

Починаючи з цього оновлення, ми збільшимо покарання для порушників, які вперше беруть участь у зловмисних формах маніпуляцій з ранговими іграми, таких як штучне підняття рангу облікового запису сторонніми особами, торгівля перемогами та пониження рангу.

Раніше “застереження” про блокування для гравців, які порушили правила вперше, було достатньо коротким, щоб гравці високих рангів могли повернутися до того, як почнеться пониження акаунтів. Тепер покарання триватиме цілих 30 днів, що гарантує, що ці акаунти не втечуть від відповідальності.

Покаранням за повторне порушення залишається блокування акаунту назавжди. Ми дуже серйозно ставимося до такої поведінки, тому кожен отримує лише одне попередження.

Розділ кар’єрної статистики у профілі

Ми створили сторінку з кар’єрною статистикою, тому що багато гравців хотіли зануритися в найдрібніші деталі своєї історії матчів. Але це було кілька років тому, а зараз у нас є багато сторонніх партнерів, які створили безліч корисних і детальних інструментів, які роблять фантастичну роботу по збору тієї ж інформації, але глибшої або з порадами щодо поліпшення. Ми продовжуємо шукати способи допомогти гравцям вдосконалюватися в Лізі, як, наприклад, оновлення наших ШІ ботів, але оскільки менш як 3% гравців користуються сторінкою кар’єрної статистики, ми прийняли рішення видалити її з клієнта. Якщо ви шукаєте інші способи перегляду цієї інформації, ось деякі з наших сторонніх партнерів, з якими ми рекомендуємо ознайомитися:

Mobalytics | League of Graphs | OP.gg | U.gg | Tracker Network | Blitz.gg

Чемпіони

Icon

Азір

Базове відновлення здоров’я та броню збільшено.

“У цьому оновленні ми вносимо відносно прості зміни для Азіра, надаючи йому дещо більше стійкості, особливо проти супротивників з фізичною шкодою. Наші останні послаблення направлені на професійну гру здебільшого вплинули на його одиночну чергу тому ми скасовуємо їх.”

Базові характеристики

  • Відновлення здоров’я: 3.5 ⇒ 5.
  • Базова броня: 22 ⇒ 25.
Icon

Коркі

Витрати мани та час перезарядки [Q] збільшено.

“Не обов’язково бути вершником у небесах, щоб зрозуміти, що Коркі зараз літає трішки зависоко. За допомогою цих змін ми хочемо змусити Коркі більш цілеспрямовано використовувати його Фосфорну бомбу, обмежуючи її частоту використання, через що йому доведеться обирати: використовувати її для розмінів чи для зачистки міньйонів.”

Icon

Фосфорна бомба

Q – Вміння

  • Витрати мани: 60/65/70/75/80 ⇒ 80 на всіх рівнях.
  • Час відновлення: 8/7.5/7/6.5/6 ⇒ 9/8.5/8/7.5/7 секунд.
Icon

Катаріна

Шкоду [Q] збільшено. Шкоду [E] зменшено. Ефективність шкоди від ударів [R] зменшено.

“Наразі більшість гравців за Катаріну збирають предмети на силу вмінь і намагаються спочатку підіймати рівень [Q], попри те, що збірки з максимізацією [E] через силу атаки та шкоду від удару є статистично кращими. Щоб Катаріна краще відповідала вподобанням гравців, ми перенесемо частину її сили з максимізації [E] і шкоди від удару на збірку через [Q] та силу вмінь.”

Icon

Стрибаюче лезо

Q – Вміння

  • Шкода: 80/110/140/170/200 (+35% сили вмінь) ⇒ 80/120/160/200/240 (+45% сили вмінь).
Icon

Шунпо

E – Вміння

  • Шкода: 20/35/50/65/80 (+40% сили атаки) (+25% сили вмінь) ⇒ 20/30/40/50/60 (+40% сили атаки) (+25% сили вмінь).
Icon

Лотос cмерті

Ультимативне вміння

  • Ефективність від ударів: 30/35/40% ⇒ 25/30/35%.
Icon

Люціан

Шкоду пасивного вміння збільшено. Шкоду [Q] зменшено.

“Минуло кілька років, і Люціан повернувся до терору середньої лінії. На щастя, у нас є кілька дуже специфічних важелів для Люціана, які ми залучимо, щоб зменшити його домінацію на середній лінії. Зниження швидкості зачистки міньйонів та вибухова сила [Q] компенсується за допомогою посилення його пасивного вміння, яке своєю чергою орієнтоване на нижню лінію.”

Icon

Світлоносець

Пасивне вміння

  • Шкода “Пильності”: 15 (+15% загальної сили атаки) ⇒ 15 (+20% загальної сили атаки).
Icon

Пронизливе світло

Q – Вміння

  • Шкода: 95/125/155/185/215 (+60/75/90/105/120% додаткової сили атаки) ⇒ 85/115/145/175/205 (+60/75/90/105/120% додаткової сили атаки).
Icon

Оріанна

Шкоду [Q] збільшено.

“Оріанна демонструє посередні результати в цій меті середньої лінії, яка здебільшого несприятлива для неї, тому ми прагнемо дати нашій улюбленій балерині більше шансів у танцювальній битві середньої лінії, приводячи її основне вміння для шкоди на відстані у відповідність з іншими чемпіонами.”

Icon

Команда: Атакувати

Q – Вміння

  • Шкода: 60/90/120/150/180 (50% сили вмінь) ⇒ 60/90/120/150/180 (55% сили вмінь).
Icon

Кіяна

Базову броню збільшено. Шкоду [Q] збільшено, додаткову шкоду по монстрах збільшено. Шкоду W зменшено. Шкоду R зменшено, шкоду по монстрах зменшено.

“Ми пропустили Кіяну під час перебалансування вбивць у минулому оновленні, тож тепер цей день настав. Кіяна перебуває в дивному становищі, будучи дуже сильно перекошеною у сторону гравців високого рівня та у пізню стадію гри, чого зазвичай не трапляється. Обмін частини пізньої вибухової шкоди надасть їй набагато кращу фазу гри на лінії. Також ми хочемо дати їй додаткові можливості в лісі, хоч і передбачаємо, що нам доведеться ще попрацювати, перш ніж вона стане там по-справжньому потужною.”

Базові характеристики

  • Базова броня: 28 ⇒ 31.
Icon

Околиці Ішталя/Стихійний гнів

Q – Вміння

  • Шкода: 50/85/120/155/190 (+75% додаткової сили атаки) ⇒ 60/90/120/150/180 (+90% додаткової сили атаки).
  • Додаткової шкоди по монстрах: 50% ⇒ 75%.
Icon

Форма землі

W – Вміння

  • Додаткова шкода при ударі: 8/22/36/50/64 (+10% додаткової сили атаки) (+45% сили атаки) ⇒ 8/16/24/32/40 (+10% додаткової сили атаки) (+45% сили атаки).
Icon

Вищий прояв таланту

Ультимативне вміння

  • Шкода: 100/200/300 (+170% додаткової сили атаки) (+10% максимального здоров’я цілі) ⇒ 100/200/300 (+150% додаткової сили атаки) (+10% максимального здоров’я цілі).
  • Максимальна шкода по монстрах: 500/750/1000 (+150% додаткової сили атаки) ⇒ 500/750/1000 (+125% додаткової сили атаки).
Icon

Сенна

Усі здібності (крім [E]) відкориговано.

“З часом Сенна перетворилася на чемпіона, який може бути головним ШЗС(шкода за секунд) кері в команді, а не допоміжним стрільцем. Зараз лише професіонали грають нею з танком який добиває міньйонів за неї, щоб розкрити усю її силу, та й вона занадто сильна в скоординованій грі, коли команди будуються навколо неї. У той час як переважна більшість гравців надмірно обирають її як підтримку там, де вона помітно слабка. У цьому оновленні ми покращуємо її допоміжні аспекти та зменшуємо її постійну ШЗС(шкода за секунду), яка з роками збільшувався.

Крім того, ми покращуємо деякі співвідношення сили вмінь, щоб зробити Сенну через силу вмінь (або принаймні купівлю Палкого кадила) життєздатною альтернативною збіркою, не підштовхуючи її до постійного придбання предметів Магів або Чарівників.

Нарешті, у цьому оновлені ми вносимо зміни в Чорну сокиру, які дозволяють їй завжди наносити два заряди при кожній атаці та [Q] по ворожих чемпіонах, що ще більше підвищує її ефективність поряд з традиційними стрільцями.”

Базові характеристики

  • Швидкість атаки збільшилась: 4% ⇒ 2%.
Icon

Відпущення гріхів

Пасивне вміння

  • Шанс критичного удару за кожні 20 зарядів: 10% ⇒ 8%.
Icon

Пронизуюча темрява

Q – Вміння

  • Лікування: 40/50/60/70/80 (+30% додаткової сили атаки) (+40% сили вмінь) (+160% летальності) ⇒ 40/60/80/100/120 (+40% додаткової сили атаки) (+80% сили вмінь).
  • Сповільнення: 15% (+0.1% за додаткової сили атаки) (+0.06% за сили вмінь) ⇒ 15% (+0.15% за додаткової сили атаки) (+0.1% за сили вмінь).
Icon

Останні обійми

W – Вміння

  • Тривалість знерухомлення : 1/1.25/1.5/1.75/2 ⇒ 1.25/1.5/1.75/2/2.25 секунд.
Icon

Світанкова тінь

Ультимативне вміння

  • Щит: 100/150/200 (+40% сили вмінь) (+1.5 за одиницю туману) ⇒ 120/160/200 (+70% сили вмінь) (+1.5 за одиницю туману).

Тепер, Чорна сокира завжди застосовує заряд при ударі, це означає, що Сенна застосовує 2 заряди при автоатаках та Q

Icon

Скарнер

Базове здоров’я та силу атаки збільшено. Приріст сили атаки [Q] збільшено.

“Скарнер все ще не дуже добре справляється, тому ми продовжуємо розвивати його здатність танкувати та розбиратися чи то з лісовими таборами, чи з чемпіонами на початку гри. Також покращуються показники сили атаками, щоб допомогти поціновувачам джаґґернаутів та зробити цю збірку більш привабливою.”

Базові характеристики

  • Базове здоров’я: 610 ⇒630.
  • <Базова сила атаки: 60 ⇒ 63.
Icon

Розрита земля / Зсув

Q – Вміння

  • Коефіцієнт додаткової сили атаки: 60% ⇒ 75%.
Icon

Сайлас

Базове здоров’я збільшено. Шкоду пасивного вміння збільшено. Шкоду [W] збільшено.

“Після нещодавніх змін Сайласу потрібно трохи більше сили, щоб досягти хороших показників. Тепер, коли гравці отримують більше здоров’я за допомогою таких предметів, як Жезл віків, Гекстековий ракетний пояс та Космічний двигун, ми вносимо дві зміни, які допоможуть йому процвітати в більш тривалих сутичках.”

Базові характеристики

  • Базове Здоров’я: 575 ⇒ 600.
Icon

Петрицитовий сплеск

Пасивне вміння

  • Шкода першій цілі: 130% сили атаки (+25% сили вмінь) ⇒ 130% сили атаки (+30% сили вмінь).
Icon

Вбивця королів

W – Вміння

  • Шкода: 65/100/135/170/205 (+70% сили вмінь) ⇒ 75/110/145/180/215 (+70% сили вмінь).
Icon

Сіндра

Шкоду [R] збільшено.

“Оновлення Сіндри було досить успішним у тому, щоб зробити її ранню гру менш гнітючою для супротивників, але в результаті вона майже зникла з про-сцени. Ми надаємо їй можливість знову перейти на найвищий рівень гри, тому посилюємо деякі з її переваг.”

Icon

Вивільнена сила

R – Вміння

  • Шкода за Сферу: 90/130/170 (+17% сили вмінь) ⇒ 100/140/180 (+17% сили вмінь).
Icon

Вай

Шкоду [Q] збільшено.

“Історично Вай була чемпіонкою, яка, навіть бувши належним чином збалансованою, опинилася у в’язниці про-сцени (як іронічно). Ці зміни мають на меті повернути їй трохи влади, не кидаючи її знову за ґрати.”

Icon

Виламувач сховищ

Q – Вміння

  • Мінімальна шкода: 45/70/95/120/145 (+ 80% додаткової сили атаки) ⇒ 50/75/100/125/150 (+ 80% додаткової сили атаки).
  • Максимальна шкода: 90/140/190/240/290 (+ 160% додаткової сили атаки ⇒ 100/150/200/250/300 + 160% додаткової сили атаки).
Icon

Вуконґ

Пасивну додаткову броню збільшено. Додаткову швидкість атаки [E] збільшено.

“Вуконґ – один з найпростіших чемпіонів у грі, і він не зводить з розуму всіх, хто грає на професійній сцені, тому у нього є багато місця для більшої потужності! Ми спеціально зосереджуємося на його тривалому бою та здатності протистояти фізичній шкоді, щоб надати йому сили, які не обмежуються лише вбивством ворога вибуховою шкодою.”

Icon

Кам’яна шкіра

Пасивне вміння

  • Додаткова броня: 5-9 (залежно від рівня) ⇒ 6-10 (залежно від рівня).
Icon

Верхом на хмарі

E – Вміння

  • Додаткова швидкість атаки: 35/40/45/50/55% ⇒ 40/45/50/55/60%.

Предмети

Icon

Чорна сокира

Black Cleaver

“Ми пом’якшили деякі правила накопичення зарядів Чорної сокири, що зробить цей предмет набагато сильнішим для деяких чемпіонів, які раніше могли наносити два заряди одночасно.”

  • Чорна сокира більше не заважає чемпіонам наносити два заряди для базових атак і вмінь, які застосовуються при ударі (наприклад, Сенна).
Icon

Клинок згубленого Короля

Blade of the Ruined King

“Клинок згубленого Короля вийшов трохи сильнішим для стрільців, ніж мав би бути, тому ми зменшуємо його силу і компенсуємо її користувачам ближнього бою. Клинок повинен бути особливо ефективним проти чемпіонів, які можуть накопичувати здоров’я протягом гри, а не просто хорошим стартовим предметом, тому ми зменшили його базові показники.”

  • Сила атаки: 55 ⇒ 50.
  • Швидкість атаки: 30% ⇒ 25%.
  • Шкода при ударі: 9% (ближній бій) / 6% (дальній бій) ⇒ 10% (ближній бій) / 6% (дальній бій).
Icon

Доранів клинок

Doran’s Blade

“Намагаючись зменшити домінування стрільців на ранній стадії гри, ми знизили ранню силу Доранового клинка. Стрільці на одиночній лінії витрачають більше часу на атаку міньйонів, у порівнянні з побратимами на нижній лінії, і більш послідовно атакують тих, хто загрожує їх знищити. Тому, зменшуючи витривалість, яку надає цей предмет, ми прагнемо зробити стрільців слабшими до ранньої агресії на одиночній лінії.”

  • Здоров’я: 100 ⇒ 80.
  • Крадіжка життя: 3.5% ⇒ 3%.

Таймери смерті та ефект “Ополчення”

В оновленні 13.20 ми зменшили таймери смерті як одну з кількох змін, щоб зменшити сноуболинг. Ця зміна, на жаль, призвела до випадків, коли гравець був убитий на лінії, але отримав перевагу завдяки тому, що телепортувався назад досить швидко, щоб заморозити хвилю міньйонів. Це неправильно і розчаровує гравця, який зробив вбивство, а також сприяє тому, що телепортація є таким потужним і поширеним заклинанням.

Ми хотіли б зменшити частоту вищезгаданого та опосередковано погіршити телепортацію, тому ми коригуємо як таймери смерті, так і ефект “Ополчення”. Гравцю з телепортом знадобиться більше часу, щоб повернутися на лінію після відродження, в той час, як гравець без нього отримає пом’якшення від ефекту “Ополчення”. Оскільки зміни таймера 13.20, ймовірно, сприяли тому, що в цьому оновленні значно зменшилася кількість масштабування, ми хотіли б зберегти це покращення, попри збільшення таймерів.

Таймери смерті

  • Рівень 1: 6 ⇒ 10 секунд
  • Рівень 2: 6 ⇒ 10 секунд
  • Рівень 3: 8 ⇒ 12 секунд
  • Рівень 4: 8 ⇒ 12 секунд
  • Рівень 5: 10 ⇒ 14 секунд
  • Рівень 6: 12 ⇒ 16 секунд
  • Рівень 7: 16 ⇒ 20 секунд
  • Рівень 8: 21 ⇒ 25 секунд
  • Рівень 9: 26 ⇒ 28 секунд

Ополчення

  • Швидкість руху, яка поступово зменшується: 66,67% зниження швидкості руху за 5 секунд ⇒ 66,67% зниження швидкості руху за 8 секунд
  • Радіус дії фонтану: Радіус дії фонтану, коли починає спрацьовувати ефект “Ополчення”, став ширшим.

Арена

Системні зміни

Стрільці домінували в іграх високої майстерності, особливо з новими іграшками, які вони отримали в оновленні 14.15. У зв’язку з цим ми зменшимо частину прихованої сили, якою ці гравці зазвичай користуються, що має допомогти популяризувати цей клас на інших рівнях майстерності гри. Ми також додали чудову функцію відстеження реролу предметів та ауґментацій.

  • Коригування характеристик Арени – шкода при ударі: 1% здоров’я цілі, подвоюється, якщо партнер мертвий ⇒ 0,5% здоров’я цілі, подвоюється, якщо партнер мертвий
  • Відстеження реролу: Кількість ваших реролів тепер відображатиметься на панелі підсилень під час фази покупок.

Чемпіони

У попередніх оновленнях Тарік і Зайя отримали деякі специфічні для Арени послаблення, які привели їх до не надто ідеального стану, тож зараз ми повертаємося до їхніх попереднього оновлення.

З іншого боку, Удір і Шивана були сильними завдяки своїй вродженій гнучкості. Ми все ще очікуємо, що можливість обирати різні збірки буде цінною для них, але коли зірки зійдуться і вони стануть у стійку, ми змусимо їхні (драконові) рівні сили пасти.

Підсилення чемпіонів

Орнн

  • Час відновлення [W]: 12/11.5/11/10.5/10 ⇒ 10 секунд на кожному рангу вміння
  • Коефіцієнти додаткової броні та спротиву магії [E] : 40% ⇒ 50%
  • Час відновлення [R]: 140/120/100 ⇒ 80/60/40 секунд

Рената Ґласк

  • Коефіцієнт сили вмінь [Q]: 80% ⇒ 90%
  • Час відновлення [E]: 14/13/12/11/10 ⇒ 12/11/10/9/8 секунд
  • Коефіцієнт сили вмінь для щита [E]: 50% ⇒ 60%
  • Час відновлення [R]: 150/130/110 ⇒ 100/90/80  секунд

Тарік

  • Коефіцієнт додаткової броні пасивного вміння: 10% ⇒ 15%
  • Базове зцілення [Q]: 15 ⇒ 20
  • Час відновлення [E]: 22/20.5/19/17.5/16 ⇒ 19/17.5/16/14.5/13  секунд

Зайя

  • Приріст швидкості атаки: 3.7% ⇒ 3.9%
  • Шкода від другого удару [W]: 15% ⇒ 20%
  • Коефіцієнт додаткової сили атаки [E]: 50% ⇒ 55%

Послаблення чемпіонів

Намі

  • Базове зцілення [W]: 70/110/150/190/230 ⇒ 70/100/130/160/190
  • Базова шкода [W]: 75/120/165/210/255 ⇒ 65/100/135/170/205

Шивана

  • Коефіцієнт сили вмінь [Q]: 20/40/60/80/100% ⇒ 20/35/50/65/80%
  • Шкода [E] при ударі: 2.5% (+1% за 100 додаткової сили атаки) максимального здоров’я ⇒ 2% (+0,5% за 100 додаткової сили атаки) максимального здоров’я
  • Коефіцієнт додаткової сили атаки в формі дракона [Е]: 50% ⇒ 30%

Сивір

  • Коефіцієнт сили атаки [Q]: 90/100/110/120/130% ⇒ 80/85/90/95/100%

Сайлас

  • Коефіцієнт сили вмінь для мінімального зцілення [W]: 30% ⇒ 20%
  • Час відновлення [W]: 12/10.5/9/7.5/6 ⇒ 13/11.5/10/8.5/7 секунд

Удір

  • Коефіцієнт шкоди [Q] від максимального здоров’я: 3% за 100 додаткової сили атаки ⇒ 2% за 100 додаткової сили атаки
  • Коефіцієнт шкоди пробудженого [Q] від максимального здоров’я: 6% за 100 додаткової сили атаки ⇒ 4% за 100 додаткової сили атаки

Ауґментації

Після оновлення 14.15 ми переналаштуємо деякі ауґментації, які вийшли за межі дозволеного або потребують трохи любові. Зокрема, ми зробимо Ультимативну рулетку трохи веселішою на початку гри, щоб отримати більше ультимативних вмінь, а Подвійна зброя збільшить вашу загальну швидкість атаки. Крім того, ми погоджуємося з нещодавніми відгуками гравців, що ковадла дають занадто багато смертоносності для вбивць, тому ми трохи зменшили їхню силу.

Підсилення ауґментацій

Dual Wield | Подвійна зброя

  • Швидкість атаки: 250% додаткової швидкості атаки ⇒ 100% загальної швидкості атаки

Ultimate Roulette | Ультимативна рулетка

  • Час перезарядки (Максимальна доза Доктора Мундо): 30/25/20 ⇒ 25/22.5/20 секунд
  • Час перезарядки (Всіх інших ультимативних вмінь): 25/20/15 ⇒ 20/17.5/15 секунд

Послаблення ауґментацій

Fire Sale | Гарячі знижки

  • Ціна продажу призматичних предметів: 5000 ⇒ 4000 золота
  • Зміна якості життя: Вибравши “Гарячі знижки”, вам більше не будете показувати в грі, що ви закінчили покупки.

Minionmancer | Майстер міньйонів

  • Шкода міньйонів: 45% ⇒ 40%
  • Здоров’я міньйонів: 45% ⇒ 40%
  • Розмір міньйонів: 45% ⇒ 40%

Quest: Urf’s Champion | Квест: Чемпіон Урфа

  • Необхідні участі в вбивстві, якщо обрано як другу ауґментацію: 15 ⇒ 13
  • Шанс критичного ураження Золотої лопатки: 35% ⇒ 25%
  • Сила атаки Золотої лопатки: 100 ⇒ 90
  • Сила вмінь Золотої лопатки: 150 ⇒ 125
  • Швидкість атаки Золотої лопатки: 70% ⇒ 60%

Ковадло характеристик

  • Уламок швидкості атаки – Мінімальне значення: 15% ⇒ 13%
  • Уламок швидкості атаки – Максимальне значення: 30% ⇒ 26%
  • Уламок летальності – Мінімальне значення: 9 ⇒ 7
  • Уламок летальності – Максимальне значення: 18 ⇒ 14
  • Швидкий уламок швидкості атаки – Мінімальне значення: 11.5% ⇒ 10.5%
  • Швидкий уламок швидкості атаки – Максимальне значення: 23% ⇒ 21%

Предмети

Ми додали Чорну сокиру до списку виняткових предметів, що мають Останній шепіт, а Прокляття кривавого листа до списку предметів, що мають Опік, відповідно до того, як вони були в Ущелині викликачів. Крім того, ми змінили баланс деяких призматичних предметів, які не зовсім відповідали нашим цілям.

Ми також внесли значні зміни до Серця Дракона та Відлуння. Ми перенесли силу Серця дракона на пізню гру, прибравши 5% збільшення характеристик, але зробивши Старшого дракона сьомою душею предмета. Що стосується Відлуння, то одноразова шкода від знерухомлення ворога виявилася сильнішою, ніж очікувалося, тому ми обмежили його силу до 100 зарядів, щоб дати ворогам більше можливостей для контргри.

  • Чорну сокиру додано до списку винятків Останнього шепоту
  • Прокляття кривавого листа додано до списку винятків Опіку

Підсилення предметів

Black Hole Gauntlet | Рукавичка чорної діри

  • Здоров’я: 800 ⇒ 900
  • Шкода за секунду (залежно від рівня): 20-60 ⇒ 30-100
  • Шкода за секунду: 20−60 (залежно від рівня) (+50% броні) (+50% спротиву магії) ⇒ 30-100 (залежно від рівня) (+60% броні) (+60% спротиву магії)

Kinkou Jitte | Кінку Джитте

  • Коефіцієнт магічного пробивання: 0.1% ⇒ 0.15%
  • Коефіцієнт летальності: 0.1% ⇒ 0.15%
  • Базовий відсоток: 2% ⇒ 3%

Послаблення предметів

Dragon Heart | Серце Дракона

  • Видалено: Серце дракона більше не дає 5% приросту до всіх показників
  • Більше душ: Серце дракона тепер дає душу Старшого дракона як 7-му душу

Guardian’s Dirk | Кинджал Вартового

  • Летальність: 15 ⇒ 13

Lightning Rod | Громовідвід

  • Час відновлення блискавки: 14 ⇒ 16 секунд

Reverberation | Відлуння

  • Приріст здоров’я тепер відбувається на початку бою, щоб уникнути врахування тимчасового здоров’я. Приріст швидкості атаки тепер починається через 2 секунди після початку бою, щоб не враховувати тимчасові джерела.
  • Тепер бонус при ударі застосовується лише тоді, коли ви знерухомлюєте, за умови наявності у вас 100 зарядів
  • Більше не надає заряди, коли вас вражає атака.
  • Тривалість заряду: 6 ⇒ 8 секунд

Twin Masks | Маски близнюків

  • Базові характеристики, що надаються: 15% ⇒ 10%

Виправлення помилок

  • Виправлено помилку, коли Смолдер не міг літати над річками ставка Кої, поки Лілія була закрита.
  • Виправлено помилку, коли Царевбивство скидалося, якщо Вієґо ставав іншим чемпіоном.
  • Виправлено помилку, за якої, якщо обидва гравці мали Царевбивство, тільки один гравець отримував заряд за вбивство.
  • Виправлено помилку, через яку, при дотику до краю арени під час відродження, ви не могли повернутися до бою.
  • Вибравши “Гарячі знижки”, вам більше не будете показувати в грі, що ви закінчили покупки.
  • Продаж Громовідводу тепер коректно припинить викликати блискавки на вашій локації.
  • Виправлено помилку, коли Лялькар скидався за допомогою Меча квітучого світанку та Місячного каменя оновлення.
  • Шкода, завдана предметами, що мають механіку зарядження, а також Громовідводом і Кінку Джитте, тепер вважається шкодою предмета і може бути критичною завдяки ауґментації “Вразливість”.
  • Виправлено помилку, яка не дозволяла шкоді за тік Коліноріза чинити критичну шкоду. Тепер вона може бути критичною, але зупиняє себе від нескінченного кола з ауґментацією “Вразливість”.
  • Виправлено помилку, через яку Обряд Руїни не захищав союзників, коли ви застосовуєте вміння, яке зцілює або надає щити. Тепер цей предмет додано до крамниці підтримки та ковадла підтримки.
  • Оновлена підказка Містичного удару, щоб опис “при влучанні” був коректним.
  • Вирізач рун тепер коректно видаляє бонус до дальності атаки, що надається Скорострільним вогнепалом.
  • Ноксіанська гільйотина (R) Даріуса більше не блокується чорним щитом Падшої егіди.
  • Підказку Квантових обчислень було оновлено, щоб відобразити масштабування.
  • Час відновлення Квантового обчислення тепер коректно зменшується завдяки пасивному вмінню Громовідвода.
  • Спис з діамантовим наконечником тепер коректно надає додаткову шкоду для вмінь, які не мають снарядів.
  • Пасивне вміння Плати за жнива тепер коректно зменшує максимальний рівень здоров’я чемпіонів, коли вони знаходяться під захистом щита.
  • Ґанґпланк більше не може створювати нескінченні бочки за допомогою хитрого використання квіток сили.
  • Час відновлення Спостерігача світла тепер коректно триває 8, а не 7 секунд.
  • Виправлено помилку, через яку використання Ультимативної рулетки зараховувалося як використання Ультимативної революції.
  • Виправлено помилку, коли освітлення на деяких аренах було темнішим, ніж передбачалося.
  • Картки ауґментацій більше не відтворюють двічі анімації появи та реролу під час першої візуалізації.

Рій

Останнє місто виживає після вторгнення Первісних. Завдяки всім, хто відгукнувся на заклик до боротьби, сила дружби та Аніми знову перемагає!

Операція “Рій”: Загін Аніми вийде з ротації ігрових режимів 19 серпня 2024 року, тож якщо вам не терпиться востаннє надерти первісний зад, то зараз саме час це зробити.

ARAM

Вітаємо вас, ARAMери! У цьому оновленні ми приділили увагу чемпіонам, яких давно не перевіряли, надавши їм додаткову статистику, яка допоможе досягти успіху в тому, що кожен з них любить робити найбільше. З іншого боку, ми зменшили деякі бонусні модифікатори для тих чемпіонів, яким вони зараз не дуже потрібні. Єдиний виняток – Ле Блан, яка бореться як маг-убивця, але занадто витривала з 20% бонусом до стійкості.

Підсилення
  • Аврора: Прискорення вмінь: 0 ⇒ 10
  • Діана: Шкода, що наноситься: 100% ⇒ 105%
  • К’Санте: Шкода, що наноситься: 100% ⇒ 105%
  • Маокай: Зцілення: 80% ⇒ 90%
  • Олаф: Шкода, що наноситься: 100% ⇒ 105%
  • Ракан: Шкода, що отримується: 100% ⇒ 95%
  • Сіон: Прискорення вмінь: -20 ⇒ -10

Послаблення
  • Каліста: Загальна сила атаки: 2.5% ⇒ 0%
  • Ле Блан: Стійкість: 20% ⇒ 10%
  • Лі Сін: Кількість зцілення: 120% ⇒ 110%

Ротація Міфічної Крамниці

Ось і наша наступна ротація міфічної крамниці! Ми залишимо Престижного T1 Джейса у крамниці трохи довше, ніж зазвичай, щоб упевнитися, що всі охочі встигли зібрати міфічну есенцію, якщо захочуть придбати цей образ. Тільки не забудьте отримати його до того, як образ зникне з продажу в оновленні 14.20!

Прибувають у Крамницю
  • Престижний Чорнильна Тінь Ясуо
  • Престижна K/DA ALL OUT Кай’Са
  • Престижна Місячний Звір Фіора
  • Престижна True Damage Кіяна
  • Престижний T1 Джейс

Залишають Крамницю
  • Престижна Лицарка Затемнення Сенна
  • Престижний DRX Аатрокс
  • Престижний Піротехнікеса Вейн
  • Престижний Ґалантний Бренд

Виправлення помилок та зміни якості життя

Зміни якості життя

На численні прохання гравців, очки майстерності чемпіонів повернулися на екран завантаження! Тепер ви можете змусити своїх супротивників тремтіти від страху, коли вони бачитимуть кожне очко майстерності, яке вам вдалося заробити.

Виправлення помилок

  • Бійці, уражені звабленням, більше не можуть діяти протягом короткого періоду, коли починав діяти інший ефект контролю. 
  • Виправлено помилку, яка призводила до повторного відтворення візуального ефекту E Сенни в режимі глядача.
  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що Q Аврори не давала заряди для Страти струмом, Фазового поспіху  або Завойовника, якщо воно було використане незадовго до або після її E.
  • Виправлено помилку, коли гравці могли отримати  Потрійний тонік і Доставку печива з одного ряду рун, якщо вони брали Гекстековий стрибок, а не Стрибок Викликача
  • Виправлено численні помилки, які призводили до того, що деякі звукові та візуальні ефекти було видно/чути з туману війни.
  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що W Алістара давав йому заряди пасивного вміння, якщо він використовувався проти ворогів з імунітетом до ефектів контролю.
  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що Q Релл давало два заряди пасивного вміння, якщо воно було посилене від E.
  • Виправлено помилку, через яку скидання автоатаки від E Леони не призводило до спрацьовування Страти Струмом, Фазового поспіху  або Завойовника.
  • Виправлено помилку, через яку R Йорика не отримував переваг від зменшення часу відновлення ультимативного вміння від Злоякісності.
  • Виправлено помилку, через яку зцілення вміння Е Кассіопеї від монстрів рахувалось як від чемпіонів.
  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що річковий краб візуально перетворювався на річкового краба порожнечі, але під оболонкою він був звичайним крабом. Тепер він буде справжнім породженням порожнечі  всередині та зовні (і в ігровому плані).
  • Виправлено деякі помилки, через які Ніко та її клон іноді показували різні візуальні ефекти.
  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що Раптовий удар починав перезаряджатись, якщо він спрацьовував, але не використовувався.
  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що R Аврори іноді переривало ривки, які використовувалися для потрапляння в її зону.
  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що Герольд Ущелини двічі використовував заряджену атаку у вежу, якщо він був створений біля вежі, яка була зруйнована поруч під час появи.
  • Виправлено помилку, коли Медальйон залізних Соларі показував значок аури, який нічого не робив.
  • Виправлено помилку, через яку пасивне вміння Аврори, W і R не збільшували тривалість її пасивного вміння.
  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що Q Варуса використовувалось в іншому напрямку, якщо його було застосовано під час завершення руху на велику відстань.
  • Виправлено помилку, яка призводила до падіння Талії зі стіни, якщо вона використовувала витратні предмети під час їзди.
  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що візуальні ефекти R Аврори залишалися невидимими в тумані війни, якщо супротивник не бачив центр вміння.
  • Виправлено помилку, через яку Сайлас не зберігав пасивні вміння ультимативного вміння Майстра Йі та Джакса на час їх дії.
  • Ефекти шкоди від предметів більше не дають заряди Шьодзінового списа і більше не отримують бонусної шкоди.
  • Стелаж стерака більше не дає невидимого збільшення розміру на 25% при спрацьовуванні (вибач, Там).
  • Ніко більше не відображає ауру Гірської душі або Егіди сонячного солум’я, коли маскується під нечемпіона або її клона.
  • Гекстековий альтернатор більше не викликає ефекти інших предметів.

Образи і кольорові схеми

Кольорові схеми